En obeskrivlig känsla..

Jag vill först och främst tacka allihopa för att ni gjorde min dag till en oförglömlig dag.. Jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är.. 24 september 09 - 18 år gammal och alla nära och kära var eller kommer vara (imorgon alltså) närvarande.. Alla som jag ville höra grattis ifrån fick jag höra det av... Ett stort tack till er alla!!

Idag var nog den dag då jag fick mest mottagna sms och mest överraskningar.. Herregud!! Haha.. Tänkte dela med mig lite kort om mina överraskningar..

Överraskning nr 1: Fick rosor och ett stort gratulationskort vid 23.00.. TACK!

Överraskning nr 2:
Fick tårta av J,M och L på jobbet.. Haha de första som sjöng för mig.. Haha jättegulliga!! TACK!

Överraskning nr 3: C kommer med fika till jobbet men hann inte fika tillsammans =(.. Men tack iaf gumman!!

Överraskning nr 4: Trang och Phuong kom till jobbet!! =D

Överraskning nr 5: Ett blombukett leveras till jobbet.. Haha taack!

Överraskning nr 6: Ett vykort kom med posten.. Som låg på bordet och väntade på mig..

Överraskning nr 7: Fick en chokladfontän av A, V och S.. TACK!!

Och sista men inte minst.. Pappa kom ihåg min födelsedag.. hihi kom in till mitt rum och sa grattis.. Han fick en fetekram för det.. Haha..


TAACK ALLIHOPA!!! Jag hoppas jag kan dela med min glädje till er imorgon.. Festen tillägnas till er för att ni ska få känna samma glädje som mig.. Håll tummarna för det bästa nha?

Jag måste tacka en person extra mycket.. Som försökt få mig att vara glad oavsett vad... Som gjort det bästa för att se mig glad.. Taaack så mycket!!! Du är guldvärd!!


Muaaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men min överraskning då :(? Jag gav dig en Audi! Inte värt ett inlägg? Fan 300 000kr gånger 5,5 procent ränta, buhuu :(

2009-09-24 @ 23:44:37
URL: http://lemato.blogg.se/
Postat av: Sandy

Aw im happy you are happy today! :D love you heo

2009-09-24 @ 23:48:11
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: VKP

gummmaaaan du kan ju inte glömma boort våra kinderägg!! xD ahaha

2009-09-27 @ 15:44:30
URL: http://vkp91.blogg.se/
Postat av: - t

haha eller hur :(! Ena åt Dien upp! Haru fått tillbaka äggen Tuyet oooiii

2009-10-01 @ 19:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0