I need to love your passion

Varje gång jag ska skriva ett blogg inlägg så vet jag aldrig hur jag ska börja! Just nu i skolan så snackar vi rätt mycket om hur man kan starta och skriva en uppsats eller vad som helst genom att använda sig av någon sorts metafor eller bindande berättelse. Jag orkar verkligen inte med all press just nu men jag har verkligen "mastered" it så jag känner mig inte alls stressad. På min "to do list" finns bland annat, SAT-College Application-Scholarship-College essay-letters of recomendation-finicial aid och mycke mer! Det är asjobbigt tycker jag men efter allt är avklarat så kommer det kännas som ingenting. Likadant som allt annat i livet, efter den svåra tiden så känns genomgången som inget! Vilket är ganska konstigt, men det är bara att försöka förstå och studera mänskliga beteende och det mentala.

Min helg var väldigt relaxing, lite överraskande men ändå inte för jag hade vissa saker i baktanken som jag inte än hade framhävt till mitt medvetna sinne. You know we have a unconsious mind.... But we're not suppose to know about it. lol... huhu saknar en viss K väldigt mycket, hade ett långt och fint samtal med käraste igår och de var väldigt blandade känslor från båda sidor... (Mest hennes) hahaha :P Skojar! I love you!

Så ska tala lite om min helg, i fredags så stack jag ut med mitt vietgang till Queens och käkade i någon Koreansk Resturang. Jag måste bara säga att den var ASBALL! Skit fin design och väldig mysig lounge.. Bra för dejting eller för vänner som tycker om att chilla och mysa. Maten var suverän förutom att en viss dish var jättespicy så jag blev sjuk dagen efter. Min kropp var inte vann vid den sortens spicyness! Muhaha, vi käkade och drack god sprit! I liked it a lot. Blev lite dizzy för jag visste inte hur mycket alkohol som var i den men jag klarade mig! I lördags så tog jag en sväng med min vän som behövde ventilera lite.. Det var en nice dag förutom att det blev väldigt kallt senare på kvällen. Fick ta hand om min vän som va lite sjuk också efter fredagen. Konstigt :P hahaha... Mådde ialf bättre sen mot kvällen så det var bra!

Helgen var som semester och nu idag efter skolan så kändes det som jag nyss hade lämnat helvetet. haha jag orkar inte med skolan seriöst mitt schema är fuckt up och dom har inte fixat det än. Fucking retards! Just det var på bröllop helgen innan och det var faktiskt jätteskoj! Jag hade en awesome time. oh jag har fått bilderna.. finns fler på facebook så kolla där ni som är vänner med mig. annars take care bye - s

linh om du läser detta: kämpa ok! Vi ses snart igen. I miss you much. Och alla där hemma. Mimo yanyan o Trang! Hoppas din bday blir skoj tuyet oi. SHOTS SHOTS SHOT! ;) hahahaha

vietnameisk tradition med gåvor till bruden.

 

shorties haha, Han i mitten med grå suit är brudgubben!

stiliga från brudgummens sida... ;)

 

Van and Khai.

 

 

smile the end. bye.

 

haahaa


Kommentarer
Postat av: _keke_

ooh jävlar ! KRIGA PÅ! I AM WAAATCHING OVER YOU SO U BETTER DON SLACK gRRR! ;)



Koreanska restaurangen verkar asball :P hihiih :P Allllkis ! Jag har inte ens festat hä'r hahaha xD



Bra du hade skoj på bröllopet! FAAN DIN KLÄNNING PÅ DIG ÄR GOOOOOOOOOORGEOUS! Hen MEI LAAAI! <3



Miss you ^^ Kämpa på ^^ som du säger. Bara kriga igenom det värsta så konmmer det kännas som ingenting ^^

2009-09-22 @ 02:54:38
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: - t

håller med dig att dt kan va svårt att börja ett inlägg men who gives a shiiit ! Just write whatever u laajk tooooo ! Whatever uuu laaajk yeaaaah!



Älskar din klänning ! DU såg hot UT i den SÄNDOO ooii ! MISS U BA BEEO (L)

2009-09-22 @ 05:13:46
Postat av: Tuyet

Wiie, jag tycker om din klänning med.. Den framhäver dina kurvor kvinna ;);)

2009-09-22 @ 08:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0