Incorrect dear Flying Heo.

nonono I haven't given up my dear Tuyet! haha haft en jobbig forsta vecka med schema andring 24/7, no jokes!
AH ANTLIGEN FREDAG! Ska hinna prata med Aleng innan helgen tar slut:( I MISS YOU SO MUCH! and i miss you too tuyet oi.. Im sincerely sorry for missing out on your 18th birthday dear. I really am! I WANNA BE THERE FOR YOU! Ey kom ihag en sak, no negativo ok. Denna dagen ska vara din super bday.. :) Ata good svenne tarta och oppna fina 18ars gavor haha.. OR if I was a rich Bitch I would so take you to Tokyo! ;) But Im not so lets forget that i mentioned that.. haha...


Veckan gick faktiskt snabbt och det borjade med att jag hade 4-5 laxor tills idag men det slutade upp med att jag endast hade 1 eftersom mitt schema andrades sa vissa kurser de hade valt ska jag ens inte vara i.. De obligatoriska! Jag har tagit bort nagra och lagt till fortsattning fran forra arets Media Communications. har Tv-broadcast nu. Men jag har inte an kommit in i klassen an, vantar fortfarande tills mandagen! Hm, Min 12th grade english ocksa.. Det ska vara English Honors eftersom jag fick diploma for junior med basta average. Sa det ar fel dar och honors ger mig hogra GPA nar jag soker in til college vilket jag har kollat pa under vecka.. De collegens jag har haft sen forra aret i tankarna ar NYU/business school of Sten, Art Institute med Constraction of Video Production eller Stony Brook. Vi far se vad som hander... Forst oh framst maste jag bara signa up till SAT.. haha glomde bort och nu maste jag payya deadline fee:n.. sucks men whatever!  veckan har varit bra, jag var pa en football game igar.. Brentwood(vi) vann med 21-17 mot melville nagot.. minns ej.. hoho... Ganska nice.. Om jag ska vara helt arlig Tuyet oi sa har jag gatt oh lagt mig vid 7-8 tiden varje dag haha.. vaknade vid 11 en gang.. och en annan gang vaknade jag 4.. sa maste fa ordning pa mitt livs rutin. Har hunnit prata me nagra i veckan... inte manga bara de narmsta.. ushush.. nu har jag ont i magen, just det! BROLLOPET!!! :D Det var skitkul forresten! Men jag berattar nar jag har fatt alla bilderna fan. Orkar inte nu.. VI HORS!!!! /  Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0