Keep fighting Sändy!! ^^

Oh, låter som du har mycket på gång.. Men kämpa på som du alltid gjort =D Du kommer klara det galant.. Fan, jag måste också hitta tillbaka till den gamla Tuyet.. Jag kan bara gör en sak i taget nu! Orkar knappt plugga längre, jag har blivit en glidare på grund av mitt slappa schema =( ... Men jag ska ta tag i det nu! I HOPE!

Igår umgicks man med Jenny Socker.. Hihi, båda låg nog på sängen och halvsov och snackade.. Haha men roligt var det =).. Fick min första födelsedagspresent för iår också.. Hihih, så glad jag blev! Det känns som jag fyller år varje dag tills nästa vecka.. Haha, det känns jättekul ..

Sandy oiii, det är lugnt gumman.. Jag vet att du vill fira mig men att du inte kan.. Men du ska veta att du finns i mitt hjärta.. Hihi så du är närvarande under den dagen med!! Ska fota så mycket jag kan för att dela med mig till er som inte kan komma!


Muah

Kommentarer
Postat av: Anonym

True fight spirit Tuyet! =) me like!

2009-09-19 @ 13:10:56
URL: http://lemato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0