Lite bilder..

Min första tårta under dagen.. Taaack..

 

 

Leveras till jobbet.. Personen som skickade mig buketten

börjar på L, för den som är nyfiken..

Bästa kusin! TACK!

 

Jag och min älskling

Min andra tårta.. Hihih shitfin!

 


 

Hihi och gissa vad jag fick idag? ^^ Fick rosleverans på jobbet o^^o..

 

Från vem?!!!

 

TACK IAF!! Du gjorde min dag..

 

Det var ganska pinsamt.. Jag stod och gjorde hamburgare och hade ryggen mot fönstret.. Sen när jag vänder mig om så ser jag en person från butiken som ska leverera rosorna.. Han bara "En blomleverans till dig" Haha, jag tänkte "Har den kommit fel eller?" Sen började jag att le, kunde inte dölja mitt leende.. Så började han att flina.. Jag kommer inte ens ihåg vad jag sa till honom? Det snurrade i mina tankar.. haha

 


Kommentarer
Postat av: - t

haha JAG tror jag ska också sända roser till dig på jobbet! Det börja bli popis för dig gumman hahaha (L)

2009-10-01 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0