Monday morning...

Hello alla glada! De flesta slutar skolan vid denna tiden.. Jag vaknade for nagon timme sen och markte da att vadret idag kommer suga riktigt men de gor inget..Sen jag kom hit forra veckan sa har det varit fint vader anda sen dess, for fint och for varmt sa man kvavs assa. haha... Wellwell skolan borjar pa onsdag. yippie? Back to my niggahs man.. Har inte haft min mobil sa ingen kan ringa mig plus att alla bor sa langt ifran mig.. Which is cool, har nagra pa min block som jag kanner... Ska bli skont med att borja trana igen! Ska ta och byta mitt schema for fan.. Vill inte ha gympa vid 4th period, fettjobbigt! Plus gympan suger i denna skolan hoppas det blir battre i ar!

Be Tuyet oi, snart fyller du 18 ar! Och du ska ta korkort med glom inte det :)  Forovrigt sa vill jag faktiskt bara saga att man kan gora vad man vill om man verkligen "Put your mind into it".
/Sandy

jag o jenny i sthlm 09 .


Kommentarer
Postat av: jainie.v

Min Müsli e hetast

2009-09-10 @ 00:16:00
URL: http://cheonsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0