Nemen tjenare ^^

Oj, visste inte att lilla Sandy hade börjat blogga igen.. Men nu är det väl dags igen.. Välkommen tillbaka Sandy.. Haha =)..

Hur har ni haft det där ute? Själv har jag haft det både upp och ner men för det mesta dels bra.. I fredags åkte vi till Jönköping och firade Nhi.. De som däckade först gjorde det redan vid klockan tolv.. Men det var annars kul =).. Jag känner mig så trött på att festa nu, men ändå vill man inte vara en bangare när ens kompis fyller 18 aight? Snart är det min tur.. Vi får väl se vad som händer då..

Det är söndag igen vilket innebär att en ny skolvecka börjar imorgon.. Det känns som jag inte har kommit igång ännu.. Vet inte vad jag ska göra eller inte göra.. Dålig planering med andra ord.. Men jag ska kämpa likaså du!


 

Btw, min mobil är död.. Orkar inte ladda den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0