Kylan är här

med andra ord måste man ta hand om en själv extra mycket.. Jag kom nyligen ut från duschen och känner mig jättefräsch.. Älskar den känslan! Spenderade lite mer än 40 minuter där inne.. Ja, man kan ju undra vad i hela friden duscha man i 40 min för? Jag älskar bara känslan när varmvattnet sprutas mot ens hud.. Alla bakterier och likaså alla dessa tankar försvinner med vattnet.. Tänk er tanken att bara sitta där inne och inte göra något överhuvudtaget.. Ingen tid att passa, man behöver inte tänka på något.. Ohhh! Jag har märkt en sak också.. Nästan alla mina vänner duscha på morgonen medan jag väljer hellre att duscha på kvällen innan jag går och lägger mig.. Främst är det för jag arbeta och lukta hamburgare när jag kommer hem och andra anledningen är att jag vill hellre känna mig ren innan läggdags!

I alla fall.. Nu är jag klar.. Klockan är lite över nio på kvällen och jag har redan gjort mig redo för sängen.. Borstat och smörjt in mig med bodylotion..

Matte C återstår men jag vill inte.. Har ingen lust idag .. Jag skjuter fram det .. som vanligt..



Vilken onödig inlägg egentligen.. Aja! o^^o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0