Ny start...

är vi inne i September månad! Folk kanske undrar varför jag(Sandy) lagt lösenord på bloggen, det var för att vi skulle kasta denna och göra en ny blogg men palla det... Vi få fortsätta såhär, kommer med en ny design snart! Skolan har börjat för Tuyets del men för min del så börjar den inte förrens nästa vecka på onsdag dvs 9 September.. Fick hem mitt skolschema idag, ser ganska okey ut förutom att jag har två st kurser som jag minns ganska bra att jag inte valde. Retarded americans, i swear..

Åkte tillbaka till Usa i måndags, kortfattar sommaren så har det varit en jävlans skön ride hemma. Varade nog lite över 1 månad... Jag bugar för mina vänner och alla nya ansikten jag har fått träffa och dels lärt känna lite bättre denna sommaren. Fastän sommaren inte riktigt är över här borta så kan jag inte vänta tills nästa redan då jag tar studenten från BHS! Kan redan se det i mina drömmar, de ropar mitt namn "Sandy Nguyen" och jag reser mig sakta men säkert upp klädd i min vita robe med min coola amerikanska vita hatt och smilar stort som en idiot! hoho, nej men datumet är satt den 27 Juli 2010 tar jag studenten oh det är bäst att ni kommer annars jävlar!;) Fan va gött oh vilket försprång jag har som tar studenten ett år tidigare än vad jag borde ha ha ha, in your face säger jag bara till mina gamla klasskamrater ;) *Skadeglädje* nej inte så mycket men lite!!!

Min fredag har varit ganska lugn, rent utav sagt så har alla mina dagar varit rätt lugna sen jag kom hit. Förutom idag så sprang jag ut och in i huset hela tiden.. Ganska varmt idag och jag var tvungen och rasta hunden. Om man är ung så ska man inte skaffa sig något stort djur för det är nästan som att ta hand om ett barn. Så länge det inte är en pipi fågel eller hamster haha... I helgen så är det festival i den lokala community collegen, ska dit med mina vänner tror jag. Får se om inte moder min planerar något annat... Ska klippa mig på söndag, köpa skolgrejer och en massa annat tror jag. Förutom det så pluggar jag på teorin, superenkel.. Har körkort till höst vilket ska bli supergött.. Efter det söker vi internationellt körkort så jag kan rulla på svenska vägar med;) Ajja dags o dra, har varit trött under en lång period nu.. Jetlagged fortfarande! Så kl är snart 9 på kvällen här vilket betyder att den är 3 på morgonen hemma i Sverige. ajja kanske bloggar mer om sommaren imorn vi få se. Good night! kesskess-Sandy
ps.I miss you guys back home.. and Aleng who is in china and having a BLAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0