Sandy har gett upp..

God morgon =)..
Iii, har du gett upp Sandy? Haha har inte alls gått så många veckor ju.. Hixhix.. Hon har nog det tufft i skolan.. Har inte haft kontakt med henne på ett tag.. Hoppas du ha det bra gumman oi!

På sistone har det inte hänt så mycket.. Skolan och jobb som vanligt.. Har sovit ungefär åtta timmar men trots det var det svårt att stiga upp från sängen i morse.. Why? ...

Igår tog man kontakt med några.. Ville få bekräftelse om vilka som ska komma nästa vecka.. Iii, jag tycker inte om att planera... Verkar som killarna få ta över.. Haha!

Btw, var hos tandläkaren igår.. Tog bort mina fula tandställning.. Resultatet blev helt ok .. Jag är inte klar ännu.. Ska fixa två tänder till och sen återstår det en operation.. Det räcker inte med att man köper ett fint hus, man måste inreda det fint också!! Haha bra jämföring? Aja.. för min del är det så..


Muah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0