Snart klar..

Hej gott folk ^^..
Slutade redan vid kl 13.00 idag.. Självstudie på Religion, dvs sista lektionen.. Är snart klar med mina plikter för dagen.. Det som återstår är att hämta tvätten, klä in alla täcken och kudden med rena lakan och örngott, vika kläderna och plugga lite matte c.. Sen är jag klar för dagen..

Jag har börjat kolla på True Blood (en vampyrserie) och den verkar vara bra.. Håller på tanka hem An American Crime och första episoden från serien.. Jag rekommenderar den första filmen.. Den är verkligen bra! En utav mina favoritfilmer och därför ska man se den igen.. Hähä..

Ska man börja på inlämningen från Religion som ska vara inne nästa vecka? Njaa, vi fick den trots allt igår.. Hmm, men om jag gör klart den nu så slipper jag tänka på det mer och simma imorgon? Aja, vi får se..


Ha det bra!

Dagens låt: Jeremy Greene ft. Na´Sha - Gotta let U go

"I dont wanna let you go
But i need my space to grow
Baby im sorry, i know you need me
But i gotta let you go
I dont mean to break your heart
I wish i known this from the start
You say that your sorry, now im that leaving
But i gotta let you go
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0