Tick Tack, buy me a boat so I can float away.

Hej! Idag har jag avklarat min forsta skoldag. Skitnice... not.. Jobbig dag, men det var askul och traffa alla vannerna. Jean, Carol, Jazmil, Ruben, Matthew, JMJ oh sa vidare.. hihi, har lektioner med vissa av de bara. Mitt schema ser ut sa hara.

5.15 AM
- Vaknar jag
6.45 AM -  Buss Arrives
7.25 AM -  Class starts
oh min forsta klass ar economics med Mr Sutch
En kurs ar 40 min per dag oh darefter sa har jag 4 min mellan varje lektion, varje dag.
2nd - AP English - engelska pa college niva
3rd - AP Biology - biology pa college niva
4th - Gym Class woho det ar battre i ar :D jag ska valja Yoga och Dance ;)
5th - Math prep class
6th - College preparation
7th - Math prep class every other day only.
7th on other second day har jag lunch
8th - Business ownership and management
9th - Pshycology

nasta semester sa har jag andra kurser for vissa av de jag har nu ar half year courses only. ..
yeye
sa ser min dag ut VARJE dag.. namnde jag att jag har 9 lektioner varje dag :D yeah.. hard work.. huhu
Iallafall nasta ar sa tar man iallafall studenten, den kurs jag tyckte var ganska intressant var Pshycology men jag tyckte business kursen ar rolig som fan. Ska bli skoj! Kampa hart fan! // Sandy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ska det se ut Sandy! Om ett år kommer denna dag kännas som igår för dig. Inga berg är för höga för dig! Kämpa på nhe! Du är verkligen tuff! Vaknar när jag fortfarande drömmer sött...

2009-09-10 @ 08:24:15
URL: http://lemato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0