1 månad kvar

God eftermiddag sunshines.. ^o^
Har ni sovit gott? Själv sov jag ganska dåligt.. Vaknade upp för ett par timmar sen från en mardröm.. Kände mig lite nere när jag vaknade upp men det är borta nu.. Kunde inte somna om så gick upp och kokade kaffe istället..

Tihihi beställde hem ett par skor till mamma häromdagen.. Dom kom nyligen fram och ett paket på ICA väntar fortfarande på mig.. Jag vet inte om det är mina studentkläder som jag returnerade eller om det är Sandys grejer. Ska åka och hämta dom innan jag åker till jobbet..

Tänkte ta och kolla på mina avsnitt från 90210 idag.. Wiiie =D.. Min mobil håller på att dö men jag orkar inte ladda den.. Får nog bli utan den idag..

Måste ansöka till högskolan snart också.. Jag orkar verkligen inte..

Önskar er en superfin dag.. Sandy oii.. Solen tittar fram idag.. Kanske tack vare din glädje? Tihih..

Muuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah *otur för er som får en blöt kyss från mig.. * hähä skojar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0