Får jag gömma mig hos dig?

Det är TVÅ veckor kvar innan studierna tar slut. Det är assmycket plugg! Jag vet inte var jag ska börja, eller vad jag ska börja med. Jag kommer INTE igång. Hjälp mig någon? Det är fel period. Jag brukar inte ha svårt för att komma igång men jag orkar verkligen inte när jag har PMS. Ni tror säkert att det är bara en ursäkt men sanningen är att det är under denna period då jag är som tröttast på allt. GE MIG ENERGI!

Det som går runt i mina tankar är
1. Jag har en chans att få VG på matte C OM jag gör bra ifrån mig på sista provet MEN redan från början tänkte jag att jag skulle skriva ett IG på det sista provet för att jag skulle ändå klara mig undan bra ifall jag fick ett IG vilket gjorde att jag inte räknade någon uppgift alls på sista kapitlet. Antingen så sitter jag och räkna ut dessa sidor på två dagar och gör bra ifrån mig eller så skriver jag ett IG och får G som slutbetyg.

2. Jag suger på engelska men jag valde till Eng C för att det höjer mitt snittbetyg med 0,5 p. Jag har fem inlämningar kvar därifrån. Hix

3. Jag måste göra två inlämningar på Småföretagande B om jag ska få mitt MVG men saken är att jag inte får någon hjälp av läraren.. Blev så himla upprörd senast att jag skvallrade till min handledare om hur mycket hon sög som lärare! Hon har inte ens utbildningen till att vara en lärare -.-'

4. Sist men inte minst är en Svenska C inlämning och Nk B inlämning


Plugga hela helgen? ='( Vill gråta. Vill ha stöd från någon som prioriterar plugget högt!!! HICHICHIC.. Har ingen att vända mig till när det gäller plugget.. Känner mig så vilsen så bloggen fick bli min utväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0