Mackor

Iii jag är så nöjd med dagens körning.. Körde en dubbellektion tillsammans med en annan läraren som jag inte kört med förut.. Hon var sträng men bra till skillnad från de andra gångerna jag kört med trafikskolan innan. Jag skulle egentligen kört för två veckor sedan men då skadade jag ju foten.. Nu har jag haft uppehåll i en månad, damn.. Såg det på pappret idag då jag körde senast med dem och shit vad tiden går fort!

Tihihi, satt och åt min lunch nyss.. Mackor som vanligt.. Haha jag lever på mackor så om ni undrar varför jag KAN se smal ut så är det på grund av det.. (A)

Nu är det äntligen helg.. Plugg, plugg och plugg.. Snart är det sluuuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0