Min helg

Har suttit och skrivit på mina två inlämningar. Är inte riktigt klar ännu. Fattas lite på den ena och den andra måste jag läsa igenom innan jag skickar in dom. Sitter och äter brorsans spagetti och köttfärsås.. Ni anar inte hur mycket lök han använde!

Lite kortfattat om min helg.

Fre
Körlektion. Träffade socker som kom med lite honungsdricka till mig (ubersöt) och jag blev lite friskare tack vare henne. Tack gumman! Hann vara med henne i en timme.. =( Var ute och motionerade efter jobbet. Fick besök av min älskade bästis Trang! Hann sitta och prata med henne i sisådär en timme också =(.. Men jag hann smitta henne också.. Hähä.. Dog på sängen efter hon stack (hostan och halsen svek mig).

Lör
Jobbet. Fick umgås lite med tönten. Cindy blev superCindy. Vi stack till MC och grisade oss. Spenderade min natt med henne (hoppas jag smittade henne också ha!)

Idag
Hände något väldigt underligt och spontant men ni får inte veta vad (A). Suttit och pluggat och pluggar. Död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0