Mina söta änglar

Bloggen har varit så tråkig så tänkte ge den lite liv..

Har fått sällskap av Trang och kusinerna i helgen.. På söndagen åkte vi till Borås för att möta upp Mimmi och hälsa på Akke.. Tog en powernap där och därefter begav vi oss till fotbollen.. Träffade på bland annat Linda där. Konstigt nog så sluta hon aldrig förvåna mig.. Sen så åkte vi hem till Akke igen och väl där bjöds det på påskmat av hans gulliga flickvän.. Det blev ändrade planer och Banh bao erbjöd oss att han kunde komma och hämta oss senare mot kvällen.. Vår hjälte!

Mot kvällen var det trädgårn.. Hade sjuuuuuuuuuuuuuktskoj.. =D Haha.. Men kvällen slutade för tidigt för min del men som tur var hade jag tjejerna och alla änglar vid mig..




Tänkte dra till Cindy och grisa mig nu.. Hon är som min hemmafru.. Laga mat och baka till mig.. Haha, shit vilken underbar hemmafru..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0