Nöjd

Var ute och körde med pappa idag. Skulle köra brorsan till hans flickvän innan vi skulle vidare.. Tro mig, han kommer inte vilja åka med mig igen.. Haha.. Det gick sämst och går alltid sämst i början.. Fick motorstopp typ två gånger sammanlagt.. Sen körde jag föräldrarna till City Gross för att handla och det gick bra ^^.. Tvingade mamma att handla för att jag skulle få köra.. Så snällt eller hur? (A)

För övrigt hann jag se på The notebook igen.. En jättefin film om första kärleken.. Sen tränat och tagit hand om mig själv som jag skrev tidigare.. Inväntar min bästa vän som är på väg.. Ska nog dra ut henne på en promenad sen.. Tihihi

Önskar er en fin helg.. Muah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0