Som en söndag

Idag känns det verkligen som en söndag. Enda dagen då jag är fri från skolan och jobbet men det är även denna dag då jag brukar sitta med plugg.. Men idag ska jag vara pluggfri, det förtjänar jag ^^.. Skulle egentligen upp och plugga projektarbete med gruppen men vi hade ingenstans att vara så vi skjöt fram det.. Vaknade tidigt i onödan hix..

Ska ut och köra alldeles strax.. Därefter blir det nog en ta-hand-om-mig-dag idag.. Senast jag hade en sån dag var för två fredagar sen.. Då man tog en låååååååååångdusch, skrubbade kroppen, ansikstmask, skrubbade fötterna och fixade tossingarna.. Tihihi..  Kusinerna kommer förmodligen idag också.. Ska slå tjockisen om han kommer.. Han fyller nämligen år idag också.. Hoppas att dem och T kommer till helgen.. Bra sällskap är aldrig fel, speciellt med personer som man känt sen barnsben och som står en nära hjärtat.

Kommentarer
Postat av: KN

Ta ut pojken och kom till trädgårn på söndag! Du får gärna festa med oss tjejer!

2010-04-02 @ 13:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0