TACK!

Min underbara BFF är en utav världens bästa/finaste/mest underbara vän.. Tack gumman! s2. När min energi tar slut, ger hon mig energi. När jag behöver stöd, ger hon mig stöd.. När jag är hungrig, matar hon mig (haha skämt).. Finns ingen finare än dig!

Och till min lilla gulleplutt .. ja, den dära tönten som alltid försöker göra mig glad.. Tänker inte ens på sin egen hälsa och sitt eget bästa -.-'.. Fick en liten överraskning idag tiihhi, det var så gulligt! Tack tönt!

Måste också tacka min fruga innan vi gräla igen.. Tack för skjutsen (Hahahaha, hoppas innerligt på att du läser detta och vet vad jag syftar på)

Var utelåst i 1,5 h innan.. Nu ska jag värma mig och vila lite..

Muah

Kommentarer
Postat av: - t

Anytime hooney ! hihih! 1h utlåst! ahah har du fortf inte fått någon hemnyckel :S

2010-04-29 @ 16:52:38
Postat av: Tuyet

haha jag har inte behövt någon.. Jag är ju inte hemma förrän på kvällarna =(

2010-04-29 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0