"Varför kan man inte vara tillsammans med alla?!"

Haha så oförväntat sagt av min vän.. Gör inget speciellt mer än att sitta och skratta åt personen just nu.. Min fot värker men jag har lyckats jobba ändå.. Känner mig så ovilad och trött oavsett hur lite eller hur mycket jag sover.. Blä, men som tur är har jag mitt koffein som håller mig pigg ^^



Blää, det har inträffat rätt mycket på sistone.. Vill inte att min omgivning ska vara ledsna.. I hope everything will be fine snart.. Cheer up baby! s2

Kommentarer
Postat av: Pingpangpong! :D

Guuummmaaaaan dååååå!!!! Det va oförväntat att citatet hamnar hääääär! xD hahhaa (A) Men det är fortfarande sant det där, varför kan man inte vara tillsammans med alla så slipper man en massa dilemma så som "vem ska jag välja?!"!!!!! MÖHÖÖHÖHÖ

2010-04-09 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0