Kärleken jag fann

En tidig höst i år vilket även innebär att fler deppiga och sega dagar kommer. Jag ska i alla fall ändra denna bild för i höst ska jag verkligen umgås med folk som ger mig glädje och lycka.. HIHIHI. Om exakt en månad blir jag nitton år gammal och någon vecka/några veckor innan mig fyller Tony 15 år och Lingen 20 år. Shet tiden går så himla fort. Innan september fyller även bror år. Så många som fyller nu under Aug och Sep. Hihi har ingen blekaste aning om vad vill göra under min dag. Blä

Kommentarer
Postat av: - nt

Tummen upp för dig tuyet =P Kämpa och lev lyckligt ^__^

2010-08-24 @ 17:54:42
URL: http://ngoctuyen.blogg.se/
Postat av: Tuyet

Vivi: Awwe gullig du är gumman! Tihihi jag ska göra alla lyckliga! (A)

2010-08-24 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0