When you´re not around I just feel a little down

"God morgon" sunshines.. Tihihi, vaknade för en liten stund sedan and guess what? Tihihi har sovit prick åtta timmar idag.. Måste varit jättetrött igår för jag slocknade bara utan att känna av det själv =S.. I alla fall känner jag mig lite piggare idag än dom andra dagarna då jag sovit lite mer.. En bra början.. Har även börjat med att motionera mer.. Yey! ^^
I helgen kommer tjejerna upp till JKPG och för första gången har jag bestämt mig för att stanna hemma.. Brukar annars vara en självklarhet om tjejerna kommer upp, men orkar verkligen inte festa och det skulle kännas ganska surt om jag satt hemma och någon blev tvungen att stanna hemma med mig bara för jag inte vill festa.. Så ja, jag kanske ska åka ner till Skåne istället.. Hälsa på hemtrakten ifall min snälla bror kan jobba åt mig annars blir det väl lite shopping istället..
Btw, hann träffa Socker förra veckan och Alec denna vecka.. Hihi det var på tiden =)..
Puss
Jag och Cindy för inte så längesen (Var lite sjuk och trött den dagen)

Kommentarer
Postat av: - nt

Blääääääääää sao tuyet khong di dayy?? trodde jag skulle få träffa hela gänget chu =( di choi di ma..

2010-08-26 @ 16:24:43
Postat av: Tuyet

Vivi: Awee, jag gått i pension nu gumman.. Haha nej men det var ett tag sen jag var nere i KRSTD och hälsade på mina kusiner.. Så jag tänkte åka ner dit istället.. Vi alla kanske kan leka den 18:e istället? ^^

2010-08-27 @ 11:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0