Ett kap! =)

Kavaj - Khakigrön Kavaj - Svart
Tänkte beställa hem den gröna för ett tag sen men T-U-R att jag inte gjorde det.
Nu kostar dom 99 SEK/st (!!!)..
Fanns en kavaj till som jag ville ha, men den får vänta.. Denna månad ska jag slösa mina pengar på att ha skoj med mina vänner (och min pojkvän om han är snäll hähä)! =)
Jag vet att kläderna brukar vara skrynkliga när dem kommer fram, men hoppas att dessa inte är det :(.
Mina klänningar som jag beställde hem för inte så längesen var det.. En nackdel med att internetshoppa..
Om jag fick bo i endast ett plagg, må denna vara min absoluta favorit..
Är så himla kär i färgerna! <3

Kommentarer
Postat av: - nt

tur för dig tuyet!! jag såg nu att kläderna jag beställde förra månad är nu på REA alla xD snackar om sur?! jag kunde liksom vänta en månad till .. blää!



hihi denna månad har jag samma tanke som dig. Skippa shoppa och spendera pengar på göra nåt skoj med vännerna! :D:D

2010-12-01 @ 18:22:01
URL: http://ngoctuyen.blogg.se/
Postat av: Tuyet

Haha neeej, är det sant? Så synd gumman oi.. Jag har också varit med om det en gång då mina studentskor hamnade på rea en månad efter jag hade köpt dom också.. Hiic!



Precis gumman oi.. Inte ofta alla har tid att umgås så man får utnyttja varje tillfälle nu! =D

2010-12-01 @ 23:03:41
Postat av: - t

oooh kavajen är så jävla läcker! Och gissa vad! Jag köpte den förra månaden ju -.- snacka om att man blev helt sådär gaah när man såg att kläderna vart på rea! nästan ALLT jag köpte är på REA nu till och med den transparenta skjortan ligger på 50 kr något AMAGAD!! haha

2010-12-02 @ 13:37:05
Postat av: Tuyet

Hahaha neej, inte du med gumman oi! Så ootuuur! Lämna tillbaka allt och klicka hem dom igen! Haha



Shiiet, vet ni vad?! Igår satt jag i vardagsrummet och från ingenstans, verkligen ingenstans, kom jag på att jag hade en faktura från HM som skulle vara betald.. Jag letade bland alla betalda räkningar och fann ingen från HM.. Fick lite panik och men ringde sen upp dom och kunde därmed betala fakturan på direkten.. Tuuuur! =D..

2010-12-02 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0