The end.

Har storstädat mitt rum nu och tagit hand om middagens disk.. Det blev Phö till middag och kan ni tänka er hur mycket disk det brukar vara då? =) Men allting är gjort iaf..
Tänkte städa hemmet imorgon och packa.. För på lördag (om tåget går dvs) ska jag till Jönköping och umgås med mina tjejer <3..
Idag hände det en rolig sak förresten.. Jag kom hem från jobbet och såg att det var "presentpapper" vid dörren.. Frågade mamma vad hon hade köpt.. Så sa mamma att det var något till mig.. Jag trodde givetvis inte på henne.. Så frågade jag igen vad var det hon/någon i familjen hade köpt.. Så sa hon att det var mina grejer men jag hade inte beställt hem något (förutom från HM igår) på sistone.. Hon bad mig att gå in till Anhieu och fråga honom. Han flinade och sa att det ligger på min säng.. Jag såg inget på min säng och sket i det.... för några minuter iaf.. Sen frågade jag mamma igen och hon gick och hämtade paketet och sa att det var en tidig julklapp till mig.. Kan ni gissa vad det var?! Hahaha... Ni ska få veta sen.. Så ball mamma är =).. Jag älskar henne så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0