Tu tu tu tu

Ett tag sedan jag bloggade.. Har inte känt mig så pigg efter helgen.. Sov så dåligt hela helgen men jag hade en rolig helg i alla fall! ^^
I fredags fick jag sällskap av Socker.. Vi hade det väldigt mysigt och roligt även om vi inte gjorde något speciellt..
I lördags åkte jag, S, P & S till Jönköping för att umgås med T & V.. När vi väl kom fram möttes vi av att den ena stod och bakade lussekatter och den andra höll på med maten.. Gulliga töser ^^.. Det skulle egentligen bli utgång men vi hade inte turen på vår sida.. Vi pratade istället halva natten lång.. Det är verkligen svina kallt hemma hos TD.. Hic
I söndags väntade vi in älskling.. Därefter åkte vi in till A6 och shoppade.. Sen skulle vi äta julbord på IKEA men det blev andra rätter istället.. Första gången jag åt där ^^.. Vill dit igen för att äta köttbullar.. Haha meatballs är the shit! Hähä.. Hittade julklapp till Ong xa (som han fick peka ut själv haha). Hoppas han blev nöjd iaf ^^.
Tänkte bjyssa på bilder från helgen men jag har inte överfört dom till datorn.. Kika gärna förbi senare ikväll..
Muah

Kommentarer
Postat av: Ong Xa

Ohohoho! Ong xa ska kika förbi sen och kollar bilderna;).. Haha:P.. Och tack för julklappen! Me love it!

2010-12-07 @ 15:16:58
Postat av: Tuyet

Haha tönt du är älskling! ^^ Ska överföra dom nu..

2010-12-07 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0