Chuc mung nam moi & Happy valentines day S2

Har ni haft en bra tet? Hihi själv jobbade man och därefter firade vi tet hemma.. Det var fullt vid matbordet och det som förvånade mig var att vi barn skålade rött vin med mami.. Haha, hur ofta händer det? Aldrig.

Därefter pratade jag med Sandy.. Ett tag sen jag hörde hennes röst.. Jag var så trött att jag låg på golvet och snackade.. Efter det skulle bröderna till Gbg och festa.. Jag och Anhieu stylade min äldsta bror.. Synd att kameran inte var hemma, då hade jag kunnat visa er bilder.. =( hixhix.. Det var roligt.. En quality time med familjen.. S2


 

 

 

Familjekär!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mikki

naw vad mysigt med familjen :)

2010-02-17 @ 16:28:01
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0