Desperate Housewives.

Jag har suttit och glott på denna serien nu hela dagen för den fångade min uppmärksamhet. Nu är hela min dag över snart kl är strax på väg att slå 21 30. Hah, för helvete Sandy. LAST AND FIRST TIME! Jag måste skriva min uppsats! Dock har jag söndag och jag var ledig fredag så jag får punish mig själv haha. Ajja, jag har varit så trött på skolan på senaste tiden men de går väl bra. Juste vi har haft ännu en snöstorm. Jag vet inte hur det ser ut där ute men skola på måndag igen!
Bild från Jean's 18 års födelsedag på Alla Hjärtan's Dag.
Hade skitkul, ett senior minne jag kommer minnas förevigt. Thanks. Buhu snart är allt över men WIH GRADUATION IS SOON HERE! :D Fasiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0