Fortsätt så Sandy!! (A)

Blev ni förvånade över att Sandy hade bloggat? Jag blev.. Haha

I alla fall.. Jag drömde om min student. Hade varken min mössa, klänning, skor eller tid till att fixa mig i drömmen.. Blä.. Jag hoppas veeeerkliiiiiiiigeeeeeeen att mr-bäst-på-allt kan fixa min klänning.. Annars blir jag jätteledsen :(.. Jag har hittat en reservklänning men den är bara helt ok.. Blä, är det ens värt att punga ut 2-3 k för en klänning? Men bara för att jag vet hur den ser ut så duger inte andra klänningar.. Aja, skit samma.. Tar det så som det kommer..

Vill böla efter "min" klänning men ska träna istället.. Muah

Kommentarer
Postat av: Mr bäst-på-allt

När du ändå tränar så mycket som du gör, kan du passa på ställa upp i Miss Vietnam? Du kommer lätt vinna! Bäst och vackrast! ;)

2010-02-20 @ 11:53:40
Postat av: Tuyet

Vem tryckte igång mr-fjäskare knappen?

2010-02-20 @ 20:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0