I look up the sky, now the world is mine

Hihi vilken gullig dröm jag hade idag..

Iii sitter just nu och dricker kaffe OCH smoothie.. Min smoothie blev ganska misslyckad idag.. För mycket mango och papaya och för lite vaniljyoghurt..

Har egentligen rätt mycket plugg att göra men jag orkar inte med tanke på smärtan i magen. Iii, varför försvinner den inte? =(

Nästa vecka börjar praktikveckorna. Hoppas innerligt att jag kommer ha mer energi då. Ska stiga upp vid 5.00-5.30, hur ska det gå till? Jo, kaffe is my best friend .. Tihih



Jag bryr mig inte
Jag ser inte
Jag hör inte
Jag vill inte veta




Det är vad jag försöker att intala mig själv i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0