Just nu.

hej hej alla :D kolla in seimei.blogg.se har bloggat där innan idag..
haha tuyeeeet de är bra! keep it up.. jag sa åt dig att du kunde blogga här med eftersom blogga själv var tråkigt :P Så  jag är med dig fastän jag inte bloggaR;) ahhaha!
ush har inte gjort mkt idag. Hjälpt mamma med rätt mkt. Jävla tönt är hon kan inget sjäääälv hahha! nej jag älskar henne! Ibland få man stå ut med jobbig shit för de man älskar. Jag sitter o kollar på superbowl just nuu. LETS GO SAINTS säger jag bara. Dock så är de snygga grabbar på new orleans laget med haha ;) roliga reklamer har dom med. Det är min "LÄXA" från min business lärare att kolla på reklamerna. Vi ska prata om det imorn och jag orkar inte ta anteckningar palla dock kommer jag glömma bort reklamerna förutom den som var med BUZZ light haha ironi för "Lost" serien HAHA!! BUZZ LIGHT yeeah man. Superbowl 44 !! ALLA SOM KAN Hjälp till o donera $$ till Haiti !! damn mannen dom lider riktigt illa där nere. Min skola hålle rpå o gör en fundraiser för det o jag är med o samla in cash. Många från haiti som bor här eller ja en stor pop...
Kollade på DEAR JOHN IGÅR....... BLEEEEEEH SÄMST!! ok i början men annars sämmmmmst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0