The Botten is Nådd.

hur långt kan man gå? hur långt kan man sjunka? hur kass kan man må?
kändes för jävligt illa men det börja bli lite bättre nu min vän
om jag tappar fästet och trilla ner ska jag klättra upp igen! ;)
Tja tja tja tjaaaaaa!
Greetings from Long Island. Det är fy i helvete kallt här plus det har ösregnat i flera dagarna nu och inte nog med det så ska vi få snöstorm! Skit nice, när jag äntligen trodde att vi skulle få fint väder så blir det bara sämre. Allting känns så fucking irriterande på senaste tiden. Jag har en bra anning varför men jag orkar inte prata eller varken lägga märke till det. Jag behöver bara kontrollera mitt tålamod och ilska :) haha. Timbuktu's låtar gör mig lugn, hans låtar är ju om att softa och chilla och älska livet. SLUTA HATA! haha. Sean bananen. För det sämsta rådet du kan någonsin få är "Rök, det gör dig lugnare" HAHA, fan va idiotisk. Lol asså. Ajja palla. The botten is nådd är över så nu börjar nästa låt "De löser sig". Manyana manyana eller som vi säger de manana manana hahaha nej jag vet inte hur man stavar det. Men IMORGON vänner imorgon. Imorn är det fredag! Är jag glad? JAAAAAAA! Damn denna veckan flög verkligen förbi, känns som jag inte ens var i skolan. Imorse så försov jag mig. Missade 3 lektioner men det skiter jag i. Inga viktiga lektioner ändå, inte som jag kommer faila heller haha! FAN Asså jag längtar tills allt är ÖVER! Längtar tills alla kommer hit så vi kan fira studenten tillsammans! Längtar så vi kan få ha lite kul och soliga stunder! Längtar tills jag flytta UT och dra till COLLEGE om de ens händer. "DE kommer ordna sig, de gör de alltid de löser sig så oroa inet de kommer fixa sig till slut" Thank You Mr Timbuktu! haha.
HOPPAS ALLA HAFT DET BRA! Jag kan inga bloggar heller så mina vänner ni andra dä rute om ni har en blogg o läser denna dela med er blogg jag har skit tråkigt ibland så läsa blogga är kul! Skriv kommentar o lämna er blogg. Thankssssss!!
Fin Klänning? yeah, något sånt till balen? :S NEESH :P haha
Notte Marchesa. Deras klänningar är gudomligt vackra.

Kommentarer
Postat av: dit vit

Sandy, att jag orkade läsa igenom hela texten är bara för jag älskar Timbuktu och dig. Men ffs styckeindelning...tappade bort mig flera gånger haha.

Klänningen var sisådär, finns bättre. Ska jag hitta en åt dig?

2010-02-26 @ 10:47:32
Postat av: sandy

okey sorry styckeindelning nästa gång promise

2010-02-28 @ 03:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0