Tihihi

Åt nyligen ... igen.. Det känns som det är det enda jag gör nuförtiden.. Blää..

Har ju praktiserat dessa dagar och som ni redan vet så har jag inte haft så många timmars sömn men jag har klarat mig galant.. Jag arbetar med en jättesnäll och öppen tjej som är runt 24 år typ.. Klickade redan första dagen jag kom.. Då satt vi och pratade om killar haha.. Dagarna är som roligast när hon är där. Annars har jag fått sköta bokningar, svarat i telefonen, fixat nycklar till rummen osv.. Jag står som sagt i receptionen.. Än så länge har jag fått höra kommentarer som: du är duktig, lättlärd och vet hur man ska ta hand om gästerna.. Yeey! Nog om det..

Numera har jag haft svårt för att sova.. Tänkte träna och se om det hjälper.. Men jag är såååå laaat när det gäller den fronten =(..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0