Trangs födelsedags tårta 2009

haha fan jag skulle precis påbörja skriva detta och jag kan inte ens komma på vad vissa bak grejer heter HAHA . så detta får en beskrivning från min egna ordförråd. haha.
Mimmi började med att göra ihop det glänsigaa som man lägger överst på tårtan så det ser lite glassigt ut. dock tror jag den blev fail så vi använde inte det. Ops:P
Vi köpte redan själva bröd kakan så vispade Mimmi jordgubbs massa och Dien gjorde Grädde. medans vi andra lagade mat.
tror vi hade Vanilj massa med men jag hittar ej bild.. IAlf PÅ ME GRÄDDEn :D
sen hjälpte jag mimmi för vi var klar med maten.. Så dekorera vi med choklad skivor.. glömt vad paktet heter men många av er vet vad de är.. den rosa lilla boxen haha. från marabou.
förresten när ni kommer hit i sommar...... SÅ TA MED MåNGA SÅNA ROSA BOXAR TACK! :D ELLER BÄTTRE SKicka I POSTEN! Jag skulle uppskatta det väldigt mycket :)
Finito.... not almost... Jag var tvungen oh göra mina "WEEE-OHH"
på med jordgubbarna haha.... Mimmi o jag good team.  men hon vill inte fota med mig för
vi alla ser nyvakna ut.. stack till maxi o sen hem till Dien igen o laga o baka.. Trang o Yanyan va på väg till JKPG från skåne :)
på med choklad bokstäverna vi köpte på MAXI. Mkt effektiv. jag tror de var där vi köpte dem.
minns inte att vi stack någon annanstans.
mimmi strödde rosa socker på jordgubbarnaa
de hade choklad nummer med så de va nice. GODA CHOKLAD :D
TADA FÄRDIG :) En väldig personlig kreativ tårta till Trang. hehe fanns asmkt jordgubbar kvar.... mummss saknar jordgubbar och choklaaaaaaaaaad  :D    HA EN BRA DAG ALLA :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

thw two of us make a gooooood teaaam booobie =)

2010-02-23 @ 14:37:07
URL: http://ameei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0