Baby S2

Hur mår ni där ute? Själv mår jag si och sådär.. Har vänt på dygnet och kan säga att det inte är alls kul. Somna typ vid 9 på morgonen och vakna upp gud-vet-när. Men idag tog jag tummen ur guuumpan och steg upp från sängen tidigare än igår vilket jag kan glädja mig över. Imorgon börjar skolan och "snart" åker vi till Rhodos baby och därefter studenten 2010!! Haha, nej men jag ska inte tänka så långt. Får ta en vecka i taget.

Dom senaste nätterna har jag spenderat min tid till att tänka på och försöka komma fram till vad jag vill göra efter studenten.. Jag vill göra så mycket vilket gör att det blir svårare att figure out vad jag egentligen vill. Vissa saker vill man bara göra just för stunden.. Tur att man har Sandy och andra som orka lyssna och ge råd för utan henne och dem hade jag varit totalt vilse men ja, tack så hjärtligt mycket!

Bjyssar på lite nyårsbilder.. Jag har tyvärr bara dom bilder jag är med på ..

2xHoney

Tihihi vi hade matchande klänningar den dagen

 

Blä ingen helbild på våra klänningar =(


Ewie, Yanyan, Ignore me, Mimo

Fina Phiphi, Jag och Trang

 

Jag och fina Luucat


Här pratade vi med Sandy.. Så ja, Sandy var också med på bild :P


Oj, lade märke till att det var rätt många som inte hamnade med på bild.. Nästa gång ska jag använda min egen kamera!! *blä..

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandy

Så vackra ni är Tuyet och Trang! Love you guys!

2010-01-11 @ 21:40:29
Postat av: - t

efter studenten ska du med mig till USA och njuta av livet haha =D

2010-01-13 @ 13:57:33
Postat av: Tuyet

Love you too baby!



Trang, haha ja självklart men vad händer efter USA då?

2010-01-13 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0