Feels good

Det är jättemycket snö ute (som ni redan vet, haha).. I alla fall blev nyligen klar med inlämningen som ska in ikväll.. Ska bara läsa igenom den en gång till och sedan skicka in den.. Oh, äntligen!

Vet ni vad?! Jag har äntligen fixat en praktikplats. Denna gång blir det på Scandic i Värnamo.. Hihi så glad! Slipper gå runt och oroa mig. Tror nästan det är det som stressat upp mig på sistone.. På tal om praktik så måste jag skicka ett mail till läraren och säga det. Jag hade förmodligen inte fått platsen om det inte vore på grund av en person. Tack för hjälpen! : )

Trang, Jag, Tan och Yanyan

Utanför Trangs hus


Kommentarer
Postat av: - t

ooooh! VMO. hur länge har du praktik tjockis :x?

BTW du sökte mig igåår?

2010-01-28 @ 15:54:01
Postat av: Tuyet

Hihi jag har praktik i 2 veckor gumman.. Kommer du och hälsa på mig? (A)



2010-01-28 @ 19:49:53
Postat av: -t

oh yeah får jag fri sovrum haha =D

2010-01-30 @ 13:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0