God morgon ^o^

Har varit utan laddare sen årskiftet men idag ska jag till datorgubben och få en laddare.. Äntligen.. Att sitta själv där när alla sitter vid sina datorer är inte kul men jag hänger med under lektionerna iaf (A)..
Hihi jag mår betydligt bättre idag för jag har fått i mig sömn.. Igår var en riktigt pain-in-the-ass-day.. Jag somnade nog in några sekunder under sista lektionen.. Jag försökte att göra mitt bästa men jag orkade inte mer.. Sen blev jag pigg och jobbade ^^. När jag kom hem bestämde jag mig för att ta en lång promenad.. 1 h ^^.. Riktigt skönt! Ni borde testa det någon gång med.. Rekommenderas för personer som har sömnproblem..
Så ful min bror var också.. Brukar fråga honom om han vill ta en promenad med mig men då säger han alltid nej.. Men igår så gick han bakom mig utan att jag visste det..
Aja, jag önskar er en fin dag.. Jag ska fixa mig sen trilla iväg till skolan..
Muuaaaaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0