holy shit!

vädret denna veckan har ju inte varit det bästa! Måndags össssssregn! skojar inte, det piskade regn som fan från himlen. Igår var det riktigt NICE! Soligt och lite sådär våren på gång dock var det skitkallt. IDAG när man vaknar jo då ser man snöfall! MAASSSSAAA!! fan asså what in da heoooo..... hahaha =P

well well. jag har matte nationella senare vid 12....... ska plugga på de tlite nu ... boring... men äntligen är de dags att ta provet så jag kan ta andra kurser!! jag tror jag ska välja illustration!! hmm sen måste jag fixa fafsda grejen!! så den är klar så kan jag äntligen börja snacka business med min representant från full sail.. wop wop.

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0