Nattuggla

Hur har ert jullov varit? Själv har mitt varit bättre än förväntat och så bra att jag inte ville hem till Gnosjö igen. Tihihi, vi gjorde inte speciellt mycket nere i Skåneland men det var skönt att äntligen få umgås med tjejerna på hemmaplan.

Jag har vänt på dygnet och kan inte somna förrän sju-åtta på morgonen, hix! Inte alls bra med tanke på att jag börjar skolan på fredag.


Hihi mina söta hello kitty tofflor som jag fick av Trang i julklapp!! ^^



Jag och älskade Mimo


Mjam mjam..


Iii kanske ingen bra bild men ville få med Kikki också.. 4 h sömn den natten..


Jag har inte hunnit önska er Gott nytt år ännu och det gör jag genom att avsluta detta inlägget med

GOTT NYTT ÅR SÖTNOSAR!!
Jag hoppas både ni och jag kommer få ett ännu bättre år och mer kärlek 2010!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0