Thailand!

har kollat igenom Foki's blogg och såg alla thailand bilderna osv. Fan va coolt säger jag bara, bar under himlen? Jag älskar alla turist ställen för de har så många kreativa saker och coola grejer att uppleva.. True paradise! Visst det är skitcoolt och se hur de är annorlunda men de påminner ju om japan och korea. DOck tycker jag thailand har en riktigt nice twist för det är ju väldigt tropiskt! Japan och Syd korea är ju mer stadsaktiga länder och japan speciellt har ju mycket inflytande från Västländerna mest Amerika då. LETS GO TO PARADISE ISLAND ;)

ska blogga om min drömresa någon gång när jag har tid. Atlantis Bahamas!
men måste fixa läxor o sen sova.. skola imorn..surt i know..... hoppas alla har eller ahft ett bra lov.. mitt är OVER! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0