This is us

Igår var verkligen en bra, nej en superbraaaaaaaaa dag!! Det började med att vi lyckades överraska både Socker och Tjockis med tårtan.. Tihih och tårtan var dessutom god.. Efter jobbet följde sötnosen med mig hem och under tiden jag fixade mig så hann vi ha vår pratstund.. På vägen till Jönköping ringde älskling och väl där träffade vi henne och dom andra som åkte lite senare.. Hihi vi fikade och därefter var vi på åtta glas. Shit, det var verkligen fint där inne. Centrum is nothing nu.. haha..
Nej nu måste jag gitta.. Jag är verkligen trött så ja.. Skriver jag osammanhängade? =S Aja.. Bilder kommmer.

Kommentarer
Postat av: socker

ihihih TACK för en UNDERBAR kväll sötis! <3

2010-01-30 @ 11:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0