UTTRÅKAD!

Fan känner mig degig! Har spenderat två nätter rätt sena. Somnade 4 i fredags igår var det 2-3 tiden lite bättre or not haha. Fan jag pallar inte göra något. Har skolgrejer men jag orkar fan inte. Asså vanliga skolämnen intresserar mig inte. Dom är sååååååååå jävla TRÅKIGA! :P HAHA! Saken är ju itne själva ämnet, det är ju läraren och hur han eller hon lär en om ämnet! Om personen är tråkig och prata "vuxen språk" så komer det ju klart vara SKITTRÅKIGT! Allt handlar om karisma och entusiasmen. Har en lärare icke de så är de ju garanterat en tråkig klass. Som tex Ekonomi, det är sjukt tråkigt! Men min lärare gör det intressant med skämt och allvar vilket jag tycker är vad en framgångsrik lärare borde vara.

Ajja nog om det jag har fortfarande tråkigt haha. HMHM.. Juste Mr ross och sondo skönhetstävlinge för killar var cancelled vi sålde ej nog me biljetter... DÅLIG PROMOTING SÄGER JAG BARA! VARFÖR sätter man FOLK som inte vet hur man ska få ut en event i "CHAIR BOARD" Liksom seriöst. Så fail aasså, de hade varit en riktigt bra show och jag tkr dom borde vara smartare i val och välja vilka som borde vara in charge. however tror vi kommer ha det senare någon gång!! Nästa vecka är det midterms exam och veckan efter är det regents! Buhu.... :( men man få lnågra dagars ledighet heheh ^^

bilder från dagen innan jullovet. (Julysa och jag.)


(
(Sandro, Gerson and Julysa. My three birds hahaaaa. )

(me and Gerson.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0