Äta eller ätas

Äntligen läst ut boken Champagne flickan =) Det är en verklighetsbaserad bok och mycket riktigt är den inget annat än bra.. Handlar om en svensk tjej som hoppa av juristlinjen för att arbeta som strippa i Köpenhamn.. Boken var som sagt tilltalande.. ^^.. Har även kollat ut första säsongen av Melrose Place och jag har ingen blekaste aning om säsong två har kommit ut.. Orkar inte kolla upp det.. Jag har i alla fall en bok till som jag köpte när jag var i JKPG senast..
Igår var en riktigt nice dag.. Började med att ... kommer inte ihåg.. Men jag hann i alla fall städa, träffa sötnosarna T & L, åt Koreansk BBQ hos P och dagen avslutades med att vi spelade UNO! Hahaha så kuuuuuuuuuuuul ^^..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0