I love the way to lie

Klockan har hunnit slå tolv och ännu en "morgon" möts man av kvittrande fåglar utanför fönstret.. Mmm, du sippar ur ditt kaffe och känner hur koffeinet övertar din kropp - sekund för sekund. Inom en kort lopp piggnar du till och är redo för att möta en ny dag med nya möjligheter, nya lärdomar, nya misstag, nya människor..


Haha nej skojar.. Är otroligt rastlös med tanke på hur dåligt jag har sovit i natt.. Paret grisarna sover fortfarande medan jag sitter i köket och dricker kaffe.. Snart ska jag åka hem till lilla Gnosjö (nooo) för att tvätta kläder.. Funderar på att äta frukost utan dom men vi får se.. Tråkigt att äta själv hichic..

Det har varit ett tag sedan någon (haha där vaknade miss T) utav oss har bloggat.. Men jag bjyssar på ett litet inlägg ^^ Generös right?


God morgon ^o^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0