You can go ahead tell them

http://www.stephaniesuarez.se/images/2009/melrose-place-2009_61938648.jpg

Melrose Place 2009

Vaknade halv tio idag av att mamma väckte mig.. Jag minns knappt när det var senast jag vaknade så här tidigt.. Detta påminde mig om hur det kändes att vakna tidigt, äta frukost, fixa sig och sedan är man redo för att ge sig av till skolan.. Wow, gymnasietiden är verkligen över.... för gott..

Hihi, har börjat följa serien Melrose place.. Den är bättre än förväntat och jag är verkligen glad över att jag fastnat för en serie.. Haha, det var ett tag sedan jag gjorde det men nu vill jag låta mina semesterdagar består av lata dagar, vilket innebär att jag ska tälta framför serier och läsa böcker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0