13.21

God morgon!
Haha shit, jag somnade direkt när jag lade mig ner på sängen igår. Det var inte meningen att det skulle vara så hichic.. Sen så vaknade man upp 11 timmar efter och tror att man sovit i fem timmar.. Damn.. Jag har sovit gott i alla fall.. Hoppas ni har det med ^^..

Idag slapp jag jobba hela dagen som tur var.. Sitter och dricker mitt kaffe nu och snart ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig till jobbet..

Träffade på min älskade pappa nyss som hade kommit hem från en utbildning.. Han frågade mig om jag inte hade någon skola idag? Say what? Haha, han har väl inte glömt att jag tagit studenten? Haha! Det var lite kul..

Önskar er en superduper fin dag.. Muuuuah

Min älskade klass <3

Jag och frugan

 

Jag och finaste Meri

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0