GOOD-ASS WEEK!

Jag vet att jag inte har skrivit inlägg på länge, men jag gillar inte och blogga haha. Gör det såklart för mina vänners skull så de kan veta vad jag gör ibland här borta! SAKNAR ER ENORMT! Jag kan inte fatta att ni ska åka hi snart! Det har redan gått över ett år snart och jag är glad att de som kunde komma ska komma! Ni andra, ni vet att jag saknar er. Vi har en speciell relation, eller jag tycker det iallafall. Vart enda person är unik till mig och detsamma gäller relationen.

Till mina kusiner Anh och My.
Jag saknar er jättemycket, ni betyder så mycket för mig! haha och nu tänker dom "Nu är Sandy Konstig igen". Nej skojar bara, Anh vet vad jag menar. Jag bryr mig om er och vår kontakt är riktigt bra. Tack vare både sidor. Är stolt över de personerna ni är idag, ni är duktiga och ni tar verkligen inte skit från någon ;) Vi syns i Juli hoppas jag!

Hur som helst denna veckan har varit OMEGA!! :D
Första så hade jag bara skola i två dagar. Resten av veckan ons-fre idag så har det varit FINAL EXAM week och jag hade bara en och ta oh de vart idag. Ett jävla bög test som jag inte ens borde ta men var tvungen iallafall. Men det var ingen skada, jag avslutade tidigt och tog bussen hem till Jean. Vi städade fifan vilket jävla bombnedslag haha! Sen kom Carol och lagade omellett till mig. Vi åt pizza, känner mig fet. ska träna i sommar hade jag tänkt hahah!
Annars har veckan varit riktigt nice, ledig i två dagar med mamma! :) Hon tog ledigt. Vi stack o skrev ut bilder, handlade mat i Queens. käkade dimsum o massa annat. BTW mat för över 200 dollar.. Got damn, ska ju mata 5 grisar om några dagar! VÄRLDSMÄSTERSKAPET (VM) ÄR PÅ GÅNG!!!!!!!! HAHA, vilka jävla matcher! Jag hejar på på på på på .......... Jag vet inte än :(  Vi få se. Brazze eller Italien. ;P Och alla trodde holland skule vinna sist haha. VIVA A LA ITALIA! Undrar om ZZ är retired? IDK har ingen koll.. Jag som älskar fotboll :(

Hur som helst VM på gång, FOLKET kommer söndag!! :D Ska hämta dom på JFK. och måndag sista skoldagen!! Sen softaaaaaaaaaaa! 25 JUNI - GRADUATION REHEARSAL...... och sen krigsdagen 26 JUNI, dååååååå smäller deeeeeeeeeeeet! :D

PS: NY DESIGN på hemsidan. dock så är de bara en tillfällig header.... ska fixa en under sommaren ;)
OMgg, kan inte fatta att sommaren är redan här känns som 2009's sommar nyss avslutade!!!!!!!!!!!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0