Heartless

Det har varit en bra dag idag.. Vaknade upp vid elva och vid tolv åkte vi och köpte spriten.. När jag kom hem kände jag mig svag i kroppen och näsan rann.. Gick och lade mig och när jag vaknade upp så kände jag mig ännu svagare men var tvungen att stiga upp för vi skulle handla mat till festen.. Det var supermysigt och roligt att umgås med S och K ^^.. Fick äta banh bao idag! Muuuums s2


En ny produkt i min samling.. Jag äääääälskar hårprodukter!
Socker rekommenderade denna hårinpackning från märket TRESemmé.. Hoppas den är bra! Om den är bra så kommer jag säkerligen köpa schampoo och balsam från samma märke.. Just nu använder jag Joico K-pak och produkter från Björn Axén.. Helt ok bra är dom..

Jag skulle vilja testa på produkter från Loreal och Wella också..


Till dig Sandy ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0