My shining star

Kan inte klockan slår 3.30 någon gång? =( Hiiic.. Imorgon bar vi oss ner till Skååååååne.. Min älskade flicka ska ta studenten.. Hoppas verkligen på att det kommer bli sol imorgon för deras skull (och för min del också hähä).. Känner mig en aning trött och hungrig men vill inte somna.. Vill vänta men frågan är hur länge jag klarar av att vänta? Ska förmodligen lägga mig på sängen och fortsätta läsa min bok - Champagneflickan.. En verklighetsbaserad bok *tummen upp*.. Jag har även hittat en mobil som faller mig i smaken.. Jag vill verkligen ha den nu nu nu.. Men det ser inte ljust ut med tanke på att jag reste förra månaden och ska resa på söndag ='(.. På tal om det så kan ni inte nå mig via mobilen längre.. Mitt simkort fungerar inte längre och mobilen använder min bror nu.. Skall fixa ett nytt nummer efter jag kommit hem.. Muaaah!

Kommentarer
Postat av: - t

Glöm ej passet tuyeeeeet tren troi oiiiii

2010-06-11 @ 00:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0