Stuuuuuuuuuuuudent!

Min dag var super! Kan inte beskriva med ord hur det känns att få uppleva en sådana här dag! Jag vill verkligen tacka er alla för att ni gjorde min dag till en oförglömlig, superduper och en utav dom bäääästa dagarna i mitt liv! Jag vill jättegärna ladda upp bilder men grejen är den att jag hittar inte min kamera och bilderna från andra lär jag inte få förrän typ imorgon eller något.. Hiiiic! För övrigt ligger folket och sover.. Jag har städat sedan vi kom hem.. Väntar in min väninna som skulle ta en "promenad" med en kompis och det gått några h.. Undrar vart hon tagit vägen? Idag har dagen varit konstig.. Haha.. Hänt massa oförväntade grejer men det har ändå varit en bra dag.. Nej, nu ska jag byta om och sedan krypa ner hos Kikki.. Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0